GDPR v praksi
Odgovarjala je mag. Nataša Miljević, 27. 9. 2018.
Vsebino celotne on-line klepetalnice v pdf obliki si lahko naložite tukaj>>
Ali uredba GDPR posega tudi na področje družbenih medijev podjetja? Imamo FB, TW stran , preko njih včasih organiziramo tudi nagradne igre. Kaj moramo urediti po GDPR-ju?
Uredba GDPR vsekakor posega tudi na področje družbenih medijev preko katerih se podjetja promovirajo. Slednje pomeni, da v primeru, ko boste organizirali nagradno igro morate upoštevati tudi določbe tako ZVOP-1 kot tudi GDPR. Predvsem je bistveno, da v pogojih za udeležbo v nagradni igri udeležencem jasno predstavite, katere osebne podatke zbirate za namen organiziranja nagradne igre, da jih seznanite z namenom zbiranja osebnih podatkov (kar je npr. izvedba nagradne igre), s pravicami, ki jih imajo posamezniki skladno z GDPR (vpogled, izbris, popravek idr.), ter kontaktno točko, na katero se lahko obrnejo v primeru, če bi želeli uveljaviti svoje pravice. Vse kar boste torej počeli z osebnimi podatki, ki vam jih posamezniki posredujejo preko družbenih omrežij, morate v npr. splošnih pogojih jasno napisati. V kolikor organizirate nagradno igro na FB in to objavite kot standardno objavo vam priporočam, da splošne pogoje nagradne igre, ki vsebujejo tudi določbe o varstvu osebnih podatkov, objavite jasno in vidno (torej ne v obliki komentarja). Udeležence lahko vedno usmerite tudi na vašo spletno stran, če ta vsebuje splošne pogoje uporabe spletne strani, ki nadalje vsebujejo določbe o varstvu osebnih podatkov, ki se jih kot podjetje…